Novi Sad
21.03.2013.
10:09
Zavod za izgradnju grada ovih dana intenziviraće radove na popravci brojnih oštećenja na kolovozima.
  • ombre_ns

    22.03.2013 14:01
    rupeeeeee
    Све више се питам да ли је неко луд или сам ја луд или...
    Крпљење путева? Као да смо сви ми дебили? Ало!
    Дођу ти путари блокирају цео дан улицу да ставе неке смешне закрпе! Ало! Асфалтирају пут, а он се за две године распадне и онда ти исти путари га крпе! Еј гари да не верујеш. А онда ми ти путари као фора стављају звучне маркере(Бате Бркића) као "Advance" услуга :(. Ставили гумене пружне прелазе(бул Војводе Степе), што је ок, али нико од тих путара их није погледао сво ово време, точкови отпадну кад прелазиш преко колико се улегла земља испод. Ко управља тим путарима, вероватно комплетни идиот, или смо сви ми овце... Ух само се једим...
  • Don Juan

    21.03.2013 19:23
    Sramota je na sta nam putevi lice..... Kakvo bre krpljenje, 90% puteva u gradu treba kompletno presvuci najkvalitetnijim asfaltom, a ne da pilicarite pa da posle par meseci grad ponovo izgleda ko Hirosima 1945....... Nesposobnjakovici jedni.
  • 21.03.2013 17:02
    Koja je definicija udarne rupe? Sta je rupa a sta je udarna rupa? Ili je rupa ili nije rupa, nema udarnih i neudarnih rupa. Kakav je to izraz udarna rupa i sta on tacno oznacava? Kako mozemo razlikovati udarnu rupu od obicne rupe u kolovozu? Svi u svetu za rupu u kolovozu kazu rupa a Srbija je jedina drzava u svetu koja pored redovnih rupa ima i udarnih rupa.
  • Bogdan

    21.03.2013 12:59
    Besmisleno je pričati ovde o nekim malim popravkama. Iz godine u godinu ista priča. Iste ulice se krpe malim zakrpama 30x30 cm sve dok više nema šta da se krpi jer su skroz iskrpljene. Pa se onda krpi preko starih krpa i tako u besvest. Rekonstrukcija autoboskih stajališta je besmislena kada se godinu dana nakon toga pojave ogromni kolotrazi na novom asfaltu. Umesto toga treba betonirati stajališta i pravce sklone kolotrazima. Ili koristiti kvalitetniji asfalt.

    Za zalivanje asfalta katran smesom su tek od skora čuli (ovo se u svetu radi decenijama) a to može jako da pomogne dužini trajanja (čak i loše napravljenih puteva). Vidim da se na Somborskom bulevaru to primenjuje na asfaltnim spojevima što je za pohvalu.

    Što se tiče stanja puteva trebali bi da posvete pažnju na najfrekventnije delove puteva. Raskrisnice su ruglo grada, grbave, ispucale... Najveći bulevar je pun pukotina i zakrpa. Tranzit trasa je najgori put u NS. Glavni pravci koji bi trebali biti najbolji i najreprezentativniji jer su najfrekventniji su loši i čudno je da godinama to niko ne pokušava da reši. U Beogradu su manje više sve bitne raskrsnice i ulice sređene. Kod nas su sigurno rađene pre 20+ godina.

    Što se tiče dobrih puteva bulevari Evrope i Somborski izgledaju lepo jer su novi i par skoro rekonstruisanih ulica (Bul M.Pupina, Kralja Petra, Cara Dušana, Kej u jednom delu, Hadži Ruvimova). Nadam se da će te ulice potrajati duže od 7 godina.

    Potrebno je mnogo više ulaganja i mnogo manje krađe materijala da bi se obnovile ulice Novog Sada. Današnji tempo rekonstrukcije je nekih 1/4 od potreba čiste ciklične obnove (bez izgradnje novih puteva).
  • Drzi vodu dok majtori odu...

    21.03.2013 11:05
    Manite se
    EEEEEj bre a sta ce biti kad kao zakrpite te rupe i onda vas opet nema 5 godina...juce sam iskrivio felnu zbog jbn rupa...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna